Monday, May 25, 2009

Printer Epson R290, CIS, Photo Paper N Mania

Sejak aku melengkapkan printer epson r290 dgn cis banyak gambar digital camera telah aku print. Dan kertas n printable disc byk terbuang semata2 nk try. Akhirnya aku yelah memilih brand kertas cap ezyink jenis glossy n emboss paper sbg medium utk outputkan data dlm Xd card digital camera. Dr saiz a4 sampai ke 4r dan cd/dvd saiz aku dh print kualiti pd kertas bg aku cantik n clear n pd cd pula kaler x berapa timbul mungkin cd tu bukan jenis glossy. Ok laaa apa2 pun kalau nk kira sejak aku pakai cis nie dkt 3 kartrige dah kering tu kalau pakai yg biasa ler, tp cis aku ink dia masih x gerak paras ink dia, ada lebih dr separuh lg. Sempoi...........

2 comments:

Unknown said...

fuyooo..nanti aku print gambar kat umah mu la..

9w2yzi said...

huhuhuhu...............