Thursday, May 21, 2009

Ikan Bakar Bukan Cili Boh Di Goldcoast

2 minggu lps aku terasa nk mkn ikan bakar, tempat yg aku p adalah kt pantai goldcoast. Duk kat bangsal yg dibina dr buleh n atap rumbia. Order ikan siakap merah bakar, kerang bakar n sotong celup tepung. Suasana yg damai n pandagan laut dibelah dgn penang bride. Komen psl ikan bakar nie adalah bukan ikan bkr cili boh, lada kisar dan rempah dia guna memang kn selera aku. kuah pencecah ada 3 jenis, sos thai, sambal kicap n air asam yg aki kira pekat n power belacan dia. So utk kedai nie aku bg 3.5 star.

Atas permintaan kawan-2 aku sertakan lokasi port ikan bakar,

ada 2 tokey (walau pun kedai ada 3 buah) yg aku pegi kedai yg ada pondok-2 (kedai yg first sekali masuk, kedai nie jual ketam hidup-2 lagi.

3 comments:

Unknown said...

mahal tak makan kat situ..tengok mcm world aje

MK said...

gold coast ni kat mana? sila bg koordinat gps sekali.. hehe

myGG2u said...

MK aku ada masuk koordinat kat blog tu kau tgk ler ok.

Zam,
aku habis rm35 aku order ikan siakap merah world, kerang bakar, air milo ais 2, air jus oren, air rosel dan air suam