Friday, May 22, 2009

Port Baru Laksa Penang Di Balik Pulau

Lps jumaat unit aku ada buat meeting kt opis balik pulau. Lepas meeting kami buat site visit, satu di bandar baru air putih n tapak politeknik balik pulau. Balik dr lawatan tapak juruarah kami telah bawa ke port baru laksa penang sebelum nie aku duk mkn kt laksa jangus. Kali nie nk ubah selera kami pilih port baru. Lokasi tepi jln dan tepi kedai nie adalah sawah bendang. Suasana yg menghijau dilangskapkan dgn dataran pokok padi dan bukit. Angin petang yg sempoi membuat nafas segar n fikiran tenang. Menu selain laksa adalah cucur udang campur (aku bg 2 star aje) dan air nyior. Laksa pula aku bg 3.8 star. Kira ok juga. So sapa nk try laksa tempat nie meh pakat mari sini.

4 comments:

Unknown said...

makan dengan boss nampak..bestla

9w2yzi said...

Biasa aje...... lepak sat lps site visit

matkapak said...

hai mat yus adu dulu dok penang gak ada lgi sawah bendang padi kt pulau sana tuu,aku duduk area kepala batas.kalu hang pi k.batas ade tmp makan bihun sup best nama tmp tuu lahar ikan mati.
bab zm xleh lagi....le

9w2yzi said...

Ooooo gitu rupanya..... mat kapok apa masalah dgn zm, blh cerite detail kt kawe ke.... kut-2 buleh bantu.

p/s : demo x ada blog ke nanti kawe link ke blog kw