Sunday, May 31, 2009

Cendol Pulut Cen di Pekan Jeniang Kedah.

Pekan jeniang terletak di tepi highway gurun jeniang. Semasa balik dr kenduri aku terpadang kedai cendol pulut nie. Oleh kerna terlajak terpaksa buat u turn. Sampai di kedai kelihatan byk kereta yg singgah. So aku rasa mungkin kedai nie famous. Pasal tgk dr binaan kedai dan pelanggan yg ramai. Kami order 4 cendol pulut. Dahlia x nk yg ada kacang. Anak aku mxm biasa air milo. Bila cendol tu siap sampai dan kami merasainya dan betul cendol kt sini memang best, cendolnya lembut dan x terlalu manis air gula melaka. Tandas kedai nie aku bg 4 star pasal bersih n teratur. So sapa nk pegi buelh singgah.

3 comments:

Unknown said...

aku suka gak makan laksa..tapi aku risau takut diorang tambah sardin tin dalam laksa tu ..untuk menyedapkannnnye

9w2yzi said...

tp ada juga org kata mereka letak tisu toilet utk pekatkan kuah laksa betul ke tu ???

MK said...

bro.. kat area mana? ada gps position tak?