Saturday, January 31, 2009

Pagi Sabtu Yang Penuh Aktiviti




Hari ni aku agak sibuk sikit.dr jam tujuh anak dah bising cakap diaorang dah lewat pegi sekolah.padahal cuti nak buat cam mana tengah semangat katakan.lepas tu aku pegi pasar beli apa yg patut maklumla hari cuti ni macam2 nak masak.balik pasar org rumah bising pulak pasal sinki yg bocor dr minggu lepas aku tak repair,bukan apa kesuntukan masa lg pun kami blk kg.




Selain sinki, pam air tandas juga ada masalah pasal air kt tangki asyik menitik aje. Oh yaaaa lupa plak smlm aku n famili nl keluar dgn keta. Tapi bila start x hidup, rupanya bateri dah weak. Kebetulan kedai hardware dhn kedai keta dekat aje, singgah kt kedai keta n suruh pomen tu p psg bateri baru. Syukur akhirnya segala masalah dapat aku selesaikan dam satu pagi sabtu.........



No comments: