Sunday, January 4, 2009

Daftar Anak Sekolah

Pagi tadi aku mula daftar kedua2 ank aku kat PASTI Bayan Baru. Ank yg umur 5 n 4 thn selamat daftar dgn jayanya. Yuran dikena setiap murid rm209 dan jika nk transport kn ler byr bulan2 rm40. So total hari dkt rm420 dikeluarkan. Tujuan aku masukan ank aku kat sini utk memberi pendidikan awal ilmu dunia n akhirat. Dan apa yg aku fahamkan PASTI menyediakan selibus dan buku teks yg sistematik.
Suasana tempat daftar dipenuhi dgn ibu bapa n bakal murid kat sini. Selepas daftar dan byr yuran. Kami pergi kt bahagian baju uniform utk tentukan saiz baju. Disini uniform ada 2, st baju melayu n st lagi baju sukan. esok pagi adalah satu permulaan hidup baru anak2 ku, ini adalah langkah pertama dan apa yg penting salah satu amanah ALLAH SWT telah aku sempurnakan. Adios..........

No comments: