Thursday, January 1, 2009

Dapat "AWARD'




Balik dari kerja terus on pc dan login ke blog, terkejut aku yg mamakakak suruh ambik award. Aku pun heran award apa yg nk ambik nie. tak pernah dlm hidup aku dpt award-2 nie. Bila aku buka blog dia baru aku paham. Terima kasih kat mamakakak kerana sudi listkan nama aku kat sebagai penerima award. Dan untuk syarat yang dikenakan aku lekatkan la 10 fakta/hobi yg berkenaan dgn aku. Tak apa yg best pun aje...

1) Umur 32 tahun
2) sudah berkahwin dan mempunyai 2 anak lelaki
3) Tahun depan mungkin aku dapat baby baru
4) adik beradik aku 5 org dan semua lelaki
5) majoriti ahli keluarga semua lelaki 9 dari 12 org cucu abah aku adalah lelaki dan biantang peliharaan abah aku kalau beranak mesti dpt jantan.
6) Johor, serawak, kuala lumpur, perak dan pulau pinang adalah negeri-2 yg aku pernah merantau sama da masa kecil dulu (abah aku ex-askar), masa belajar dan kerja.
7) seorang yg minat pasal harware komputer, video dan masakan.
8) Mula ada blog nie dalam awal tahun 2008 - tujuan blog diadakan utk berkongsi pengalaman hidup dgn kawan-2 dan panduan.
9)




1. azuar
2. anuzie
3. aryanti
4. Edi Ramli Pejuang ICT & Seni Kelantan
5. ila manja
6. Zam Jiwang
7. Dahlia


Yang nie aku masih belum siap lagi lit-2 tu...

No comments: