Saturday, April 18, 2009

Selepas Setahun...... Matrikulasi Kepala Batas, P.Pinang






Semalam sepupu aku dr kg telah datang ke penang n lepak kt rmh. Dia bersama famili dan bonda aku datang ke sini pasal nk ambik ank sepupu aku yg sulung. Kalau siapa yg pernah ingat yg tahun lps aku ada post kisah pendaftaran di matrik rujuk sini untuk melihat kisah yg lepas.
Suasana hari-2 akhir di kolej nie x semacam hari daftar tahun lepas. Suasana yg tenang dan kenderaan waris tidak banyak kalau nk dibandingkan masa daftar dulu. Aku masuk ke hostel budak lelaki utk tolong angkut apa yg patut. Sambil alu mcm-2 bau ada dan syok sekali kebanyak bilik dah jadi mcm kedai bundle, pakaian semua tergantung di tengah-2 bilik. Setelah habis semua barang diangkut kat kereta, kami semua sempat ambil gambar kenangan dihadapan bangunan KMPP. Dan terus balik ke penang semula.

No comments: