Saturday, April 11, 2009

CISS Epson R290 Dan Hasilnya.....

Pagi sabtu nie diisi dgn print semua gambar dr digital kamera aku. Printer epson r290 digabung dgn ciss menghasilkan output yg amat puas hati. Bermula print foto bersaiz 4r hingga ke a4. Dan membuat pasport foto utk buku latihan anak semuanya menjadi. Setakat nie ink level masih lg penuh x turun2. Kalau dahulu aku amat berkira2 utk print kerana ink mahal tp sekarang sebaliknya. Aku dah mula rasa syg kt kertas. Hihihihi itu ler keadaan yg aku alami sekarang. Lepas nie aku akan mula print semua foto dari kamera olympus. Kpd rakan2 yg ingin memasang ciss sila buat kajian dulu n pilih ler ciss n ink yg berkualiti. Agar hasil print yg mantop n printer head anda selamat. Kepada madi mimos kawe harap demo phm apa dia ciss tu.....

4 comments:

Unknown said...

gambar tu saiz apa? cantik nampak

9w2yzi said...

saiz aku print yg besar tu a4 dan yg passport tu saiz 4r kedian gunting... save oooo

Anonymous said...

bro print atas cd tu..bleh print terus ker kena taruk sticker dulu?
cam besh jer....nie yang geram nie..huhuh

9w2yzi said...

saya guna cd jenis printable punya x perlu ltk sticker.... atas dia putih.