Sunday, April 19, 2009

PC Fair Hari Kedua...

Saja p jln2 kt pc fair tgk keaadan disana. Hari ke-2 keadan bertambah meriah. Pergi lps magrib. tgk umat manusia rancak berjual beli. kawasan paling padat adalah di gerai-2 yg jual broadband. Jalan jem psl di sekat oleh jurujual broadband yg menjual modal air liur serta janji manis. Semua indah diatas kertas. Setiap pendaftaran dijolok dgn free gift. aku pun tersangkut kt sini psl org tetrlalu ramai. Siap aku rempuh john broadband tu... duk buat blocking tgh jln.
Selain tu aku dapati ada ibu bapa muda (yg baru kawin n dpt anak baby) duk usung st famili ke pc fair nie. kesian aku tgk budak tu x tahu apa-2 terpaksa berasak-2 dlm org ramai. kalau duk ramai-2 tu mesti byk virus/kuman yg tersebar melalui sentuhan n udara. nasihat aku kaum ibu bapa muda nie
x pyh ler bwk baby korang tu kesian aku nampak kt baby tu..... mcm biasa aku p sana pun duk beli kertas glossy utk aku print foto famili sepupu aku yg dtg penang nie. kebetulan ada murah-2 apa salah aku borong 2 pack... sikit aje psl tgh bulan mana nie..... hihihihi

1 comment:

Unknown said...

duit duit dimana kau duit