Friday, April 17, 2009

PC Fair Dah Mai

Lps solat magrib aku bergegas ke pisa iaitu tmpt pc fair berlangsung. Parking motor tepi jalan n masuk kut celah pagar. Masuk dlm pisa org dh penuh. Kali nie barangan yg byk dijual adalah ciss printer dan broadband modem. Selain tu gadjet gps dan hardisk player. Semua barang tu aku x berminat psl aku ada barang yg plan nk beli. Yer lanie aku tgh duk gile print foto famili dan sempena pc fair nie aku cari kertas photto. Dan akhirnya aku telah sambar kertas a4 embossed foto paper dan 4r glossy photo paper. Balik pc fair terus aku print hasilnya eeeemmmmm sempoi......

2 comments:

Unknown said...

aku dah agak hang mesti beli benda alah tu punya...aku tak kesempatan nak gi.sebab kursus aku habis 16hb..aduh 1 day aje lagi

9w2yzi said...

Hang lni dah pandai baca pergerakan aku....