Sunday, July 20, 2008

Mesin Basuh Yang Patah Pemutar Program....

Pada malam tadi aku hendak membasuh baju anak-2, bila siap masukan sabun pada mesin basuh dan aku dgn rakusnya memulas pemutar program apa lagi terus bunyi krack, rupa-2nya pemulas nie telah haus kat bahagian dalam dia.... kompen lepas nie wife aku kena guna player utk guna mesin nie.







Untuk rekod mesin ini kami beli masa mula-2 kawin dulu iaitu pada mac 2003, eeemmm dekat 5 tahun dah mesin berjasa kepada famili aku..... moral dari kisah nie org lelaki (suami) jgn duk gatal sentuh mesin basuh kalau jarang-2 basuh baju.... walau apa pun aku dah email kat iCare@fagor.com.my utk bertanyakan spare part mesin nie.... ok sapa nk tgl mesin basuh aku meh tgk... mesin basuh muatan depan Fagor FE-538, kelebihan mesin nie jimat air & pakaian lebih bersih dr mesin muatan atas. Cuma dia ambik masa lama untuk membasuh. Adik beradik aku kt kl semua pakai mesin muatan depan bagi mereka pernah guna mesti tahu keleibihan mesin jenis nie....

2 comments:

matkapak said...

gam balik pkai gum cap gajah x leh ker!

9w2yzi said...

Peribahasa melayu ada menyebut "Berat mata memandang berat lagi bahu memikul...." gitu ler keaadan aku time tu. Mat benda alah tu dah loose n patah x leh nk buatapa....