Wednesday, July 16, 2008

Exec Forum 12-13 julai 2008 Di kelab Cinta Sayang, Sg. Petani Kedah.

Pada 12-13 Julai 2008, aku n the geng opis aku telah berkampung kat kelab cinta sayang, kompeni aku telah membuat exec forum bagi tahun ini dan selain itu program team building turut diadakan selepas habis forum berkenaan. Semua yg hadir dibahagikan beberapa group, dan pada malam hari semua group kena buat persembahan kebudayaan. macam-2 gelagat yg dapat kami semua saksikan. Ada bakat yg terpadam terus, kaki keras mcm mawi mula-2 join AF pun ada huhhuhuhu. OK kat bawah ini ada clip video yg sempat aku muat dlm digital kamera aku.



OK yg nie adalah foto-2 semasa exec forum k sg petani, dari saat kami tiba dan berkumpul sebelum mendengar amanat GM kami. Selepas perbentangan kertas kerja kami bereti rehat utk lunch. Pada petang pula acara team building diadakan kat taman tema air iaitiu THE CARNIWAL bersebelahan di Kelab Cinta Sayang.












Pada sebelah malam selepas dinner setiap group perlu membuat persembahan kebudayaan, mcm-2 gelagat dan bakat yg terPADAM buleh kita lihat huhuhuhhuhu...... riuh rendah dlm dewan merparti 2 dibuatnya. Antara pesembahan kebudayaan dibuat dikir barat anak tupai, joget pahang, boria, tarian ayam dan lain-2 lagi.






Pada hari terakhir, kami dibawa ke kandang kuda utk melihat mcm mn nk jaga haiwan kuda nie, mcm-2 tool digunakan utk senggarakan bulu kuda nie & kami berpeluang utk memberi mkn kepada kuda nie, aku pun try jugak beri kuda mkn ihihihhihihi......
Selepas kandang kuda, acara main golf dan memanah turut menjadi agenda team building nie. Aku pun terasa kegianan main golf. Pasal percubaan aku yg pertama berjaya. terasa release segala masalah aku bila memukul bola golf. ada eknik sebenarnya main golf nie. Memanah pun syok juga tapi peluang dibrikan terhad. Pasal org ramai tp busur pula terhad.... Diakhir majlis diadakan peyampaian hadiah kepada group yg menang pada acara-2 yg diadakan sepanjang 2 hari 1 mlm. Team aku tak dapat apa-2 hadiah pun..... Oleh kerna majlis berakhir pd t/hari acara makan buta pun turtu diadakan hihihhihihi...... setelah semua kawan-2 check out dari hotel n pulang, aku bersama 2-3 org rakan singgah sekejap kt kolam kelab, apa lagi kami mandi sakan ler maklum laaa kat penang mn ada kolam free, Hujung minggu aku dihabiskan kat kelab nie... dekat pukul 4 ptg ahad baru aku sampi rumah n terus tidur akibat letih.....











No comments: