Sunday, July 20, 2008

Famili Day CMC & PP&P TNB Penang Di Pantai Batu Feringgi

Pada 19 Julai 2008, aku & famili telah menghadiri famili day di pantai batu feringgi bertempat di Beach Cafe satu tempat yg sempoi.... utk disinggah jika ke batu feringgi (rujuk peta wikipadia)



Majlis yg dianjurkan oleh unit CMC & PP&P TNB Penang. Terima kasih kepada mereka yg sudi menjemput aku walaupun aku bukan dr unit mereka. Majlis bermula dlm pukul 4.30ptg diserikan dgn pelbagai aktiviti yg menarik seperti lari bawak bola ping pong, lari kaki tiga dan sebagainya. Pada malam pula diadakan karoke dan paling ditunggu adalah BBQ, menu BBQ adalah ayamQ & kambingQ huhuhuh. Terima kasih kpd kawan kita saudara Razak yg sudi menyumbangkan seekor kambing, aku walaupun perasaan berbelah bagi utk makan kambingQ kerana aku kn kontrol mkn pasal darah aku dah naik atas nasihat doktor. Dan akhirnya aku tewas dgn bau aroma kambing tu.... apa lagi aku makan lerrr.... huhuhuhhu balik dr majlis tu kepala aku dah berdenyut dan tidur malam bukak baju lagi huhuhuhuh ok nie ada video clip masa kat majlis tu..... sori geng video camera aku head kotor maka hanya sikit aje yg se,mpat aku ambik.... hope dgn clip yg sikit ni dpt korang nikmatinya ok.....



HIGH QUALITY KLIK SINI


Nie foto dari kamera rakan aku Izali aka Si Pitong




No comments: