Thursday, November 20, 2008

Hadir Sidang DUN Pulau Pinang

Pada hari rabu (19/11/08) aku telah menghadiri sidang dun, tujuan ke sana adalah sebagai wakil syarikat sekirangnya ada komen mengenai masalah-2 yg dibangkitkan oleh ADUN. Suasana dlm DUN bagi aku agak suam x panas, mungkin yg panas-2 sudah berlaku sehari sebelum. Untuk masuk dlm dewan aku terpaksa memakai tali leher dan kot. Rasa segan lak pegi kerja pakai kemas mcm tu. Pada sidang tu ramia juga pemerhati-2 luar yg hadir seperti majlis perbandaran taiping, exco perak dan lain-2 lagi. Dalam dewan ini dapat kita lihat bagaimana adun yg dipilih oleh rakyat berkerja. Kepada sesiapa yg ada peluang masuk ke sidang dun atau parlimen mereka patut hadir. tgk sendiri gelagat wakil rakyat. Apa yg aku dpt simpulkan hari ini adalah st sejarah dlm hidup aku. Sori ler aku x dpt ambik foto pasal tiada kamera. nanti aku try link foto sidang dun tu..

No comments: