Sunday, November 23, 2008

CD Ubuntu 8.10 Telah Sampai.....




Pada hari Jumaat (21 Nov 08) cd ubuntu yg aku order dari internet telah sampai. Dalam sampul surat ini mengandungi sekeping cd installer ubuntu 8.10 dan 4 keping stiker. Cd ini aku order pada bulan oktober yg lalu. x sampai sebulan ianya telah tiba dalam pos box rumah. Kalau mengikut sampul surat nie, ianya dihantar dari Netherlands (mana tempat aku pun tak tahu). Oh yaaaa sesiapa yg nak dapatkan cd ini boleh order kat https://shipit.ubuntu.com/ free aje...



tiada bayaran hanya register diri anda tu aje... bagi mereka yg tidak tahu apa dia ubuntu nie buleh rujuk kat sini Ubuntu malaysia bagi mempromosikan Ubuntu ini kepada masyarakat aku telah lekatkan sticker ubuntu pada helmet motor aku, harap orang ramai akan berminat dengan ubuntu atau sumber terbuka....

No comments: