Wednesday, June 17, 2009

Osram Night Breaker Pada myWira

Seperti yg dijajnjikan oleh airline (lowyat.net) bulb yg diorder telah sampai dlm t/hari selasa. Dibungkus dgn elok dan kemas sekali.

Balik dari kerja aku terus pasang bulb nie kat kereta wira aku. Mlm tu aku keluar ke sebrag prai kerna ada jemputan perlawan bowling. Dan aku buka lampu keretaku nahhh...... cahayanya terang berderang. dan sekeliling kawasan diteranginya. kalau dgn bulb lama cahyanya tidak sekuat ini. Warna lampu yg dikeluarkan adalah kekuningan putih (mcm kebanyakan lampu kereta honda baru) bukan cahya putih terus. Setakat ini jalan yg aku test diterang dgn cahaya lampu jln. Nanti jumaat nie aku try balik kg dan boleh tahu mcm mn prestasinya nanti.......

1 comment:

MK said...

menarik ni.. mcm lg terang. luarbiasa..