Monday, June 22, 2009

Menanti Ketibaan Orang Baru Part1

Jam 2am aku dikejutan oleh wife yg dia dh terasa sakit perut. aku dgn coolnya kejutkan mak aku utk bagitahu siap sedia ke hospital. Setelah siap semuanya aku bertolak ke hospital dlm jam 2.30am. Dalam perjalanan tu wife tenang aje. Aku pun drive mcm biasa. Dlm 10 minit sampai ler kat hospital pakar perdana kota bharu. Masuk kt pintu kecemasan kami disambut oleh misi yg comel. Walaupun dia nampak ngatuk tp makeup dia masih maintain dan segar. kami dibawa ke tingkat atas utk masuk ke wad bersalin. masuk bilik aje misi wad bersalin menyuruh wife menukar baju dan duduk atas katil. Setelah selesai semuanya. Misi tadi mula memasang alat utk monitor denyutan jantung baby n tahap kesakitan ibu. Setakat nie dia masih lg duk dlm bilik tu dan menanti saat-saat kehadiran orang baru. EOR

1 comment:

Unknown said...

mcm pernah aku masuk bilik bersalin macam nie..