Sunday, December 28, 2008

Chieken Chop Sempoi Kat Bayan Baru

Restoran Aroma Pinang hebat diperkatakan oleh kaum ibu dancik dahlia kat opis aku.



Kata mereka restoran nie menyediakan chieken chop yg sedap dan boleh dikatakan saiz besar. Oleh kerana tidak tahan mendengar propaganda mereka ini petang jumaat 26 Dis 2008 baru nie selepas balik kerja aku singgah ke mari. Aku pergi bersama seorang rakan. Setelah tiba aku dapati kedainya biasa sahaja lenggan tiada orang mungkin dia terlindung dari kedai-2 mamak dan kalau lalu mungkn tidak perasan tentang kewujudan restoran nie. Terletak sebelah dgn kedai AVON atau selang 2 kedai lot Bank EON kita dah dapat jumpa lokasi kedai nie.




Berbalik kepada cerite CC disini terdapat 3 jenis kuah CC iaitu BBQ, Black Paper n seafood. aku suggets ambik black paper. Selain tu fish n chip pun sedap jugak (yg nie cik dahlia suggest. Setelah menunggu dgn penuh harpan akhirnya sampai juga menu yg dipesan.... apa lagi sampai licin aku belasah ayam tu huhuhuhhu...




Pasal harga aku rasa kira berpatutan ler. 2 hidangan CC dan air kosong serta juice belimbing dalam rm16 aje.... Nanti aku nk bawak wife n anak-2 makan kat sini.... kepada mereka yg ada famili n terasa nk mkn cc aku rasa kat sini aku rekemen.

No comments: