Saturday, October 18, 2008

Majlis Harijadi & Rumah Terbuka Opis Aku 17 Syawal 1429H







17 Syawal unit opis aku telah membuat open house, satu dewan opis kami booking, disamping open house turut diadakah majlis harijadi yg dibuat awal 1/2 jam dr majlis utama. Aku hari tu telah diangkat dgn diri sendiri menjadi mc majlis, seramai 6 orang staf unit kami yg lahir pada bulan september n oktober. Tapi hanya 3 org aje yg hadir utk terima hadiah n potong kek.

Menu hari tu banyak juga, mee udang, laksa penang, roti jala, sata dan lain-2. Ada juga kuih-2 raya yg staf lain bawak dr rumah, aku pun tutrut serta membawa kuih-2 dr rmh. Majis bermula jam pukul 11am - 3pm. Ramai anggota kerj a yg mai rumah terbuka unit kami. Syok aje tgk suasana yg meriah n tak putus-2 kunjung tiba para tetamu... ok korang tgk ler sendiri foto-2 yg aku upload....






Opsss lupa yang foto 2 last tu adalah staf-staf sama team dgn aku.... hanya aku n boss aje lelaki yang lain semua kaum hawa... huhuhuhuhhu

No comments: