Sunday, September 14, 2008

Biskut Rayaku..... huhuhuhu






akhirnya,aku dapat jugak menyiapkan bberapa jenis biskut untuk raya ni .dalam masa 2 hr aku dapat menyiapkan 4 jenis biskut.aku cadang nak buat lagi 2/3 jenis lagi.bukan ape rasa seronok pulak bila tgk anak2 berebut nak makan biskut ni.anak aku yg kecik siap bawa ke bilik tdo balang biskut yg aku buat tu.ooooo sungguh terharu.aku cadang nak bg dkt adik-beradik rasa sorang sikit selain utk mak dan mak mertuaku.huhuhuhu.bayangkan dgn modal sebanyak tu aku dapat buat macam2 biskut,belum lg biskut yg hanya guna butter cam semperit/dahlia tu ,kosnya lg murah.apapun jom layan,

p/s kalau nak resepi contactlah aku ya......huhuhuhuhuhu

1 comment:

Anonymous said...

Just want to drop by to say Hi! Thanks for visiting my blog.

Love your raya kuih-muih. Your children already help you makan. Haha