Monday, December 21, 2009

Burger Oblong - Prosperity Burger Malaysia








Petang tadi aku singgah kt kedai runcit utk belikan roti.... tetiba kau terpadang kat peti dingin beku ada jual daging burger mcm prosperity McD tu.... aku tgk harga dan duit dlm dompet eeeemmmm cukup nie. Aku beli ler burger nie dgn roti-2 dia skali. balik rumah aku masak 2 kpg daging utk aku dan wife.... apa lagi berasap jugak mulut bila telan oblong burger nie. bab sos lada hotam aku guna brand muslim best rasa dia x mcm mcd punya burger. sapa tahusos lada hitam apa mcd guna utk buat prosperity burger. aku bagi 4 star utk daging burger nie. errrr pastikan anda masak guna non-stick kuali dan x perlu menjeri or miyak ketika memasak.

3 comments:

Unknown said...

nyumi

myGG2u said...

selara nampak sbb make pinggan corelle

Unknown said...

jangan amalkan makan benda-benda mcm nie..aji mooto banyak