Saturday, October 3, 2009

Stebel Nautilus - Pasang & Uji










Pagi sabtu nie aku telah ke parking pejabat untuk menjalankan projek baru iaitu memasang air horn Stebel yg aku beli tempoh hari. Kebetulan hari nie anak bongsu aku kena mendapatkan suntikan 6 serangkai susulan yg ke-2 setelah berumur 3 bulan balik dari klinik terus ke parking pejabat. Dengan bermodalkan tool yg ada dan komponen-2 yg telah siap dibeli aku menjalan operasi. setelah siap aku sempat ambik video utk tatapan bersama

5 comments:

Unknown said...

macamnie gajah pun lari bila dengar horn

9w2yzi said...

huhuhu.............. jum tkr stebel

Haziqah Jaki said...
This comment has been removed by the author.
Haziqah Jaki said...

pakdor,buat ape beli horn baru???tak mahal ke?boleh suruh abah buat kat kete myvi.

9w2yzi said...

kakok, harga dia kena dgn hasilnya... dulu pak dor ambik yg twin horn (BM Horn/horn siput) cap Hella tp slow ler kalau bandingkan dgn yg nie. kalau nk bh kat myvi ambik mn-2 horn yg brand Stebel baru puas hati... yg nie pak dor beli kt tenet rm88 (skali dgn pos). tp puas hati ler pakai nie..refer web nie utk detail http://www.stebel.it/stebel2009/default.asp