Thursday, October 1, 2009

Stebel Nautilus Compact Horn

Ini adalah compact air horn yg bakal aku pasang kat kelisa wife aku, aku baca kat internet mereka suggest suruh pakai horn stebel nautilus nie.... kalau nk bandingkan dgn BM horn hella. Sapa nak dengar mcm mn bunyi horn nie buleh rujuk kat youtube nie audio test dan website rasmi









Ini adalah compact air horn yg bakal aku pasang kat kelisa wife aku, aku baca kat internet mereka suggest suruh pakai horn stebel nautilus nie.... kalau nk bandingkan dgn BM horn hella. Sapa nak dengar mcm mn bunyi horn nie buleh rujuk kat youtube nie

5 comments:

Unknown said...

horn ni hang pasang belah dalam sikit..kelemahan dia dekat corong dia,,kalau masuk air ....dekt corong dia hancus ....

9w2yzi said...

aku letak depan.... x cukup space...

Save My Palestine said...

askm..nk tanya sikit..selain horn ni..ada tk lain2 brg yg kena tmbh..

9w2yzi said...

horn, relay kereta, tapak relay, fius holder, fuse, kabel dan black tape tu aje

yowchuan said...

Stebel Nautilus Horn ada dijual di 12V.com.my:
http://www.12v.com.my/Automotive-Horn/q?cid=61&doit=showclass