Sunday, July 12, 2009

Sony Vaio VGN-P25G/R Transform From Vista To Ubuntu Remix 9.04

Rabu lepas mr zam manjung telah mengkempis poket dia dgn membeli netbook sony vaio, tp syg dia x dpt guna netbook tu psl x berapa biasa dgn interface vista. So dia pos netbook tu kt aku. bila benda tu sampai aku dpti wifi netbook nie ada masalah. Window kenal adapter wifi tp x dpt nk operate. Masuk tenet mencari masalah x jumpa2 juga solution, jenuh manual aku baca. Last aku ambik keputusan utk convert os vista ke ubuntu remix. Pkl 2am tadi aku mula download install ubuntu remix. Pagi bila siap download aku mula install. Dan x smpai setengah jam siap install. Dan lanie aku tgh update n setting ubuntu ....... tunggu update nanti.....

1 comment:

Unknown said...

go yus go..kalau siap hari ahad aku turun sana from gerik ..
isnin sampai jumaat nie aku kat ilsas
nak dorian tak?