Thursday, July 16, 2009

Audit Pesijilan Pejabat Aku Oleh Pihak MPC

15 julai - pejabat aku telah di audit oleh pihak mpc utk pensijilan 5s, semasa audit aku dan pn emy menjadi pengiring auditor. Auditor banyak memeriksa fail2 kumpulan 5s dan memberi komen penambahbaikan yg perlu kami buat. Proses audit ini mengambil masa sepanjang hari. Dan pada sebelah petang pula majlis penutup dan keputusan audit diadakan. Setelah berusaha dgn penuh akhirya pejabat kami telah lulus dlm audit 5s.... Aku sebagai ketua 5s rasa semcm aje..... hihihihihi

2 comments:

Unknown said...

baru kau tahu mcmana rasanya...gua dah masuk tahun ke 2 5s.
yang penting bersih dan tersusun beb.
aku kat manjung ketua audit 5s ..kalau hang nak aku audit tempat hang pun bolehhh

9w2yzi said...

Kami di penang tiada guide mcm yg sebetulnya pasal 5s, banyak file dokumentasi yg dikomen oleh auditor. tp selepas ni kami sentiasa bersedia dan paham mcm mn nk tambah baikan 5s di pejabat.... nanti kami jemput hg utk audit hihihihi