Sunday, April 25, 2010

LED Video Light CN-126 Untuk Vx2100











Minggu lepas aku ada order 1 unit led video light kat ebay.... setelah tgk review kat utube pasal lampu nie aku dgn berani sambar satu. Ambik masa 2 minggu baru sampai dan bila aku test ianya dapat mebantu jika videoman tu kekurang cahaya. turut ada dlm pacakge tu adalah 2 filter puith & kuning. Tp aku suka pki filter putih. kalau filter kuning kn buat manual white balance ler.. baru cun. Yg bestnya dia support 5 jenis bentuk bateri dr AA sampai ke bateri sony NP & panasonic. kebetulan aku banyak bateri jenis N seri dr sony. sapa nk tgk meh layan foto-2 yg sempat aku upload.

video ...

3 comments:

Safa Soib said...

Salam bang.
Berapa inggit abang beli dari ebay, termasuk kos penghantaran dsb?

apa komen abang ttg lampu LED ni?

mmber ViP (safartwork)

9w2yzi said...

rm179 sekali dgn kos pos.... nie kedai ebay yg aku beli http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370311276682 ambik masa 2 minggu utk sampai kt .my

chipszul.phrenia said...

Bro, ada ke video event yg pakai lampu ni..yang penting ada muka orang dan indoor. video kaki tu tak berapa nampak sgt keberkesanan lampu tu. thx