Sunday, March 21, 2010

Mee Udang Kubang Menerung Bertam

9 Mac baru nie aku membuat siasatan kes voltan berlebihan kat cawangan bertam bersama dengan juruteknik amin. Habiskerja, amin bawak aku ke gerai mee udang yg terletak di kubang menerung. lokasi mee udang nie agak ke dalam dr jalan besar. Harga sepinggan mee udang nie rm8 dan rasanya lain sikit dr mee udang sg dua. sapa yg dh boring mkn mee udg kat sg dua boleh cuba mee udang kat sini...rasanya ala-2 mee bandung. Yg sempoinya kedai mee nie tepi bendang/sawah padi terasa duk kt kg aku pula rasanya..... masa meniaga mee udang nie x tentu. ikut mod tokey dia aku pun pelik jugak. kalau dia nk merasa meniaga dia akan buka dan gitu sebaliknya. Aku tgk ramai pekerja kontrak yg buat jln keretapi berkembar yg selalu layan mee kat sini. Sapa nk merasa boleh ajak aku sekali utk belanja ihihihihihi dan kalau nk tahu kedai nie buka sila call tokey dia 0195419814.


Peta wiki utk panduan




mee udang full aksesori termasuk cili potong kicap

Align Center
udang besar, hirisan telur, cucur udang terasa kenyang lepas mkn.

cili potong kicap

No comments: