Sunday, February 15, 2009

Sejarah 14 Febuari Hadiah Hari Kekasih... Masih ramai yang buta



Semalam aku bersama keluarga keluar jalan-2 ke queensbay mall ,saja bawa anak jalan2 ,lupa pulak kelmarin tu 14 hb,so aku heran la tgk orang ramai sangat dekat situ.oleh kerana dah sampai aku terpaksala masuk juga sbb anak anku dah bising lama sangat duk dalam kereta cari parking tak ada.masuk je ke dalam shooping mall tu wow aku lihat macam2 gelagat muda-mudi kita ni sibuk la duk melayan cina2 yg jual bunga macam2 bentuk kononnya untuk sambut hari kekasih.sampai ada yg sanggup beli macam2 dah la mahal.di samping tu ada juga yg buat persembahan nyanyian la ,dapat aiskrim percuma la semata2 nak bg org ramai terutamanya muda-mudi kita ni teruja dhn sambutan hari kekasih.tengah leka duk tgk gelagat diorang ni aku jumpa ngan beberapa ahli NGO ni yg dbawah JHEAIPP ni bg risalah pasal sejarah hari kekasih ni .so aku uploadkan dkt sini utk tatapan semua yg mana belum tahu dan masih menyambut hari kekasih ni.harap ia dapat beri pengajaran untuk kita semua .............

1 comment:

Unknown said...

hari kekasih jangan disambut ...tapi kalau ada kekasih hu hu hu